دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا

آیا فکر طراحی اپلیکیشن سفارش غذا به سرتان زده ولی چیزی از آن نمی دانید؟ نمیدانید از کجا طراحی اپلیکیشن سفارش غذا را شروع کنید؟

انواع اپلیکیشن های کاربردی رستوران

داشتن یک رستوران فیزیکی برای طراحی اپلیکیشن سفارش غذا شما ضروری نیست. اپلیکیشن های زیادی برای برآورده کردن نیازهای مشتری وجود دارد. بنابراین، اگر به فکر سرمایه گذاری در طراحی اپلیکیشن رستوران هستید، به انواع اپلیکیشن های رستورانی که در زیر ذکر شده است نگاهی بیندازید:

اپلیکیشن بررسی رستوران ها

اپلیکیشن نقد و بررسی رستوران نوعی نرم افزار کاربردی است که به کاربر امکان می دهد نظرات مشتریان دیگر را در مورد رستوران های خیابان های اطراف خود بررسی کند تا اطلاعات دقیقی در مورد آنها به دست آورد. برای طراحی اپلیکیشن سفارش غذا به صورت بررسی و نقد رستوران ها با ما در الفباوب تماس بگیرید.

رستوران یاب محلی

رستوران یاب محلی یک دایرکتوری مبتنی بر مکان است که به کاربران امکان می دهد رستوران را در نزدیکی محل خود بیابند. برای ساخت یک اپلیکیشن رستوران یاب با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن منوی رستوران

به طور کلی شما می توانید پس از طراحی اپلیکیشن سفارش غذا با ارائه منوی رستوران به کاربران این امکان را می دهید  که به صورت مجازی به آیتم های مختلف منوی رستوران های مورد نظر خود روی صفحه نمایش گوشی های هوشمند دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن تحویل غذا

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا به کاربر امکان می دهد با کمک یک نرم افزار تلفن همراه به یک رستوران سفارش دهند و آن را درب منزل تحویل بگیرند. دو دسته از اپلیکیشن های موبایل رستوران و سفارش غذا وجود دارد:

  • اپلیکیشن های Aggregator
  • اپلیکیشن های تحویل غذا بنا بر تقاضا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *